Paasweekend 2 april t/m 6 april 2015

2 april 2015 - Neer, Nederland

do 02-04: De bedoeling was om dit weekend samen met Diny en Rob te camperen, maar zij besloten i.v.m. de lage temperatuur in Nederland al eerder te vertrekken naar de warmte in Italië. Wij besloten daarop richting Limburg te gaan in de hoop dat het daar iets warmer was. Toen we in Linden aankwamen bij jachthaven Brasker, bleken we daar nog niet te mogen/kunnen staan op het gras. Dus doorgereden naar de jachthaven in Plasmolen waar we tegen hetzelfde obstakel aanliepen. Het gras op de camperplek was nog niet sterk genoeg om op te staan/rijden met de camper. We konden wel op de camping aan de overkant van de weg staan, maar dat wilden we niet. Dat hadden we vorig jaar wel gedaan toen de camperplek vol was en dat vonden we eigenlijk maar niks. Daarom besloten om door te rijden naar Neer waar we in ieder geval op asfalt staan. Gelukkig was daar nog plek en stonden we weer heerlijk aan de Maas.

vr 03-04: Het is prima weer, niet al te warm, maar het zonnetje schijnt. En dus pakken we onze nieuwe fiets met iets, steken met het pontje de Maas over en hebben heerlijk in de omgeving gefietst.

za 04-04: Vandaag het zelfde verhaal als gisteren: weer heerlijk gefietst op onze super de luxe fietsen. Wat een goede aankoop! Van de havenmeester mochten we blijven staan, ondanks dat je eigenlijk na maximaal 2 nachten vertrekken moet.

zo 05-04